I en avtale med bizzy krever vi at du sender litt informasjon i etterkant av gjennomføring av eventet. Grunnen til dette er for å sikre at midlene har blitt brukt korrekt og for å samle informasjon som kan være lærerik å å ha i ettertid.
Vi har et minimumskrav i hva vi ønsker av informasjon:
- Navn på arrangør
- Navn på event
- En kort beskrivelse av hva midlene ble brukt til (billettrefusjon, publikumsutvikling, markedsføring osv)
- Antall deltakende på eventet totalt
- evt. antall solgte bizzybilletter
For å gjøre prosessen så enkelt som mulig har vi laget et digitalt rapporteringsskjema som du kan fylle rett inn i. Rapporteringsskjemaet finner du her: https://forms.office.com/r/xDv3s3Upph
Du kan så klart velge å sende inn ditt eget dokument, eller benytte deg av vår dokumentmal.
Om du velger denne løsningen sender du dokumentet til hanneno@viken.no
Ta kontakt om du har spørsmål angående rapportering til bizzy.